.



5 napak pri odvajanju od kajenja!

1. Uporaba nikotinskih pripomočkov !
Uporaba nikotinskih nadomestkov ne deluje iz preprostega razloga: telesu še vedno dovajate nikotin in ostajate odvisni. Z uporabo pripomočkov ste samo spremenil način dovajanja droge. Dogaja se celo, da ljudje nehajo kaditi in postanejo odvisni od nikotinskih pripomočkov. Če prekinejo z uporabo le teh pa ponovno posežejo po cigareti. Telesu je vseeno na kakšen način mu dovedemo drogo. In nikotin je DROGA !

Stop-Smoking

2. Zmanjševanje števila cigaret !
Največja težava pri zmanjševanju števila pokajenih cigaret pa je psihološke narave. Ko pokadiš malo cigaret imaš občutek, da si v bistvu s tem ne delaš nobene škode. Da si dosegel “zdrav” nivo kajenja in s tem odpravil težavo. Tu in tam kakšen cigaret sigurno ne škodi? NI RES ! Škoda ki si jo delate z nekaj cigareti dnevno je skoraj enaka, kot če bi pokadili celo škatlo, le da sedaj zaradi odpovedovanja in štetja cigaret dodatno trpite še zato, ker ves dan čakate na trenutek, ko boste lahko priţgali.

3. Kaditi bom nehal, ko bo manj stresa!
Ne bodite eden izmed milijonov ljudi, ki vsako leto prestavlja opustitev kajenja na novo leto, nato pa že po 1 tednu obupa in prestavi rok na naslednje novo leto. Ne iščite izgovorov in ne čakajte na to, da bo prišel tisti pravi trenutek, ker ga ne bo. Tisti pravi trenutek je SEDAJ !

4. Kadim manj močne cigarete!
Če se elite odvaditi kajenja, vam kajenje lahkih cigaret pri tem ne bo pomagalo. Telesu boste še vedno dovajali nikotin in ta vas dela zasvojene. Zmotno je prepričanje, da lahki cigareti škodujejo manj. V obeh primerih je količina ostalih 4.000 kancerogenih snovi enaka. Manjša je le količina nikotina in katrana. Velikokrat se tudi zgodi, da nekdo preide na manj močne cigarete in jih zato pokadi več kot prej, ali pa dim vdihuje bolj intenzivno in globoko v pljuča.

5. Odvajanje od kajenja – na silo!
Edino kar loči uspešne od neuspešnih je prava motivacija in sprememba miselnosti. V nasprotnem primeru boste morda za nekaj mesecev, let opustili kajenje, a slej kot prej boste ponovno priţgali in že en sam pokajen cigaret je dovolj, da ponovno postanete odvisni od nikotina.

12009833_953525411379551_4328797294206572401_n

Vir: https://www.facebook.com/masiraj.me?fref=ts

 

Komentiraj objavo