.



»Fit« tudi v zlatem življenjskem obdobju

Jesen je prišla in z njo vse bolj mrzli dnevi, ki nas kar vlečejo v tople domove. Najraje bi kar cel čas preživeli v objemu udobnega fotelja pred televizijo in kar prespali te ne tako prijetne dni. Navajeni smo bili lepih sončnih dni, ki smo jih s pridom izkoristili za rekreacijo na prostem. Sprememba vremena, prehod na zimski čas, ki posledično prinese krajše dneve, je tudi priložnost, da poiščemo druge možnosti za rekreacijo.

Rekreacija je izjemnega pomena v vseh življenjskih obdobjih, še posebej za starejše, saj mišična masa s staranjem pada, zato je še posebej priporočljivo, da jo z vadbo vzdržujemo.  Učinki rekreacije se kažejo tudi v preprečevanju ali lajšanju bolečin v hrbtenici in sklepih, izboljšanju koordinacije in ravnotežjam, ohranjanju gibljivosti ter še bi lahko naštevali. Vsi ti pozitivni učinki pa pripomorejo, da se bolje počutimo in da lažje opravljamo vsako dneva opravila.

Ena izmed najbolj zabavnih in učinkovitih oblik rekreacije je  zagotovo vadba v centrih za fitnes in skupinsko vadbo. Skupinska vadba običajno poteka pod strokovnim vodstvom, kjer nas vaditelj usmerja k pravilnemu in nadzorovanim gibanju. Takšno obliko rekreacije lahko tudi izkoristimo kot odlično obliko druženja, ki nas bo napolnila s pozitivno energijo ter nam prinesla še dodatno veselje do življenja!

Sposobnosti posameznikov se med seboj razlikujejo po telesni pripravljenosti in zdravstvenem stanju zato je najbolje, da se o vrsti vadbe najprej pogovorim s strokovnjakom, ki nam bo priporočal katero vadbo izbrati. Obstaja zelo veliko raznovrstnih vadb, ki so prilagojene starejšim, zato sedaj ni več razloga za takšne in drugačne izgovore, da česa ne zmoremo.

Vadba po Bodifit® programu nudi najrazličnejše vodene vadbe, ki so še posebej primerne za ljudi v tretjem življenskem obdobju. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj opisov vadb, izmed katerih lahko izberete tisto, ki vam je najbolj pisana na kožo: 

Cardio vadba – vadba za srce

Cardio vadba je organizirana vodena vadba v naravi ali telovadnici. Izvaja se kot nadzorovana hitra hoja z ročkami, lahek tek, pohod ali pa kakšna drugo obliko aerobne vadbe na kardio napravah v fitnes centru. Primerna je tako za aktivne kot neaktivne ljudi. Za vse tiste, ki želijo krepiti svoj srčno-žilni sistem. Beseda »cardiovascular« iz katere je izpeljan naziv vadbe namreč pomeni srce in ožilje. Z redno vadbo boste okrepili svoje zdravje, porabo odvečnih kalorij, pridobiti več energije in se preprosto počutiti boljše.

Fit hrbtenica

Vadba Fit hrbtenica je primerna za vse vas, ki si želite življenje brez bolečin v križu in drugih predelih hrbtenice. Zakaj bi čakali na bolečino? Če ste že v fazi rahle zakrčenosti, pohitite in si takoj zagotovite svoje mesto v skupini.

Vadba poteka po principu pilatesa s poudarkom na vajah za zdravo hrbetenico. Z rednim obiskovanjem vadb se vaša hrbtenica okrepi, postane bolj gibljiva in sproščena. Napetosti popustijo in čez nekaj časa boste veliko lažje opravljali vsakodnevna opravila, ki so vam prej morda povzročala nepotrebne preglavice.

Fit seniorji

Fit seniorji je preventivna nizko intenzivna vadba za vse v zrelih letih. Skrbi za ohranjanje mišične mase, kostne gostote, vzdržljivosti in gibljivosti. Namen je prav tako izboljšanje koordinacije in ravnotežja, na drugi strani pa za zabavno druženje. Vaje za celo telo se izvajajo z lastno težo in različnimi pripomočki. Ne skrbite, da bo prelahko ali pretežko, za vsakega se najde primerna variacija vaje.

 

Seniorji telovadba

Seniorji telovadba

 

Bodifit program omogoča tudi vodene vadbe v vodi, hidrogimnastiko. S hidrogimnastiko preventivno vplivamo predvsem na hrbtenico in sklepe, zato lahko izbirate med tremi različicami vadbe v vodi:

 

HIDROGIMNASTIKA – vadba za zdravo hrbtenico in držo: gre za skupinsko vodene vaje v vodi kot aktivno premikanje sklepov v vodi brez naprezanja, s čimer želimo lajšati bolečine v hrbtenici, ramenskem obroču, rokah in nogah. Izboljšali boste lastno držo in zmanjšali verjetnost, da pride v krog 80 % populacije, ki se sooča z bolečnami v hrbtenici.

 

»HIDROGIMNASTIKA -pilates v vodi« : gre za celostno telesno vadbo, ki nosi poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj poudarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah.

Podlaga vsej vadbi je treniranje telesnega centra »Powerhouse«, ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja. Tak način vadbe je blagodejen tako za mišice kot tudi za sklepe.

 

»HIDROGIMNASTIKA – pomoč pri preprečevanje osteoporoze«: namen vadbe proti osteoporozi je zmanjšati posledice, predvsem povečati gibljivost. Primerna fizična aktivnost namreč pomaga preprečevati in nadomeščati izgubo kostne mase, večja okretnost pa nam zagotavlja manjšo pogostost padcev – manj zlomov. Primerno prilagojen program vaj ter pravilno izbrana hrana zmanjšajo nevarnost za nastanek osteoporoze. Celosten program vaj za preprečevanje osteoporozo vsebuje vaje z obremenitvijo lastne teže, vaje proti uporu vode, vaje za korekcijo drže in vaje za ravnotežje.

 

Seniorji hidro vadba

Seniorji hidro vadba

Za vse tiste, ki vas zanima kje se lahko udeležite vadbe po Bodifit programu:

Vadbe potekajo vsak dan, čez cel dan na različnih lokacijah, zato za vse dodatne informacije in urnike obiščite našo spletno stran www.bodifit.net, pokličite 040 812 952 (Bodifit Fontana) oziroma 031 222 862 (Bodifit Studenci) ali se osebno oglasite na recepciji centrov.

Komentiraj objavo