.



Jutranja telovadba

Po večernem spanju in jutranjem prebujanju, ima telo prazne energetske rezerve, saj smo zadnji obrok zaužili kar nekaj ur nazaj.

»Oh, zakaj ravno jutranja vadba, ko pa je tako fino še malce poležati in se prepuščati domišljiji. Poleg vsega imam ravno toliko časa, da se pripravim za službo,« se je verjetno marsikomu prikradla misel v tem trenutku.

Če se borite z odvečnimi kilogrami in maščobami, je ravno jutro idealen čas, saj je glukoza na zelo nizkem nivoju. Telo ob primerni telesni aktivnosti potrebuje energijo in ker ima premalo glukoze, hrano za energijo vzame iz maščobe.

Ravno tako je priporočljiva jutranja telovadba za tiste, ki so s svojo težo zadovoljni, pa zjutraj ne morejo spraviti niti koščka hrane vase. Ko boste prebudili svojo prebavo vam bo po gibanju zadišala tudi hrana.

Upogib trupa z zasukom

Odlična vaja za krepitev stranskih trebušnih mišic, saj s prekrižanimi nogami ustvarimo dodatno napetost v spodnjem delu trebušnih mišic, istočasno pa obremenimo tudi upogibalke kolka.

Ulezite se na hrbet in pokrčite kolena. Eno nogo dvignite ter položite na koleno druge noge.

Z dlanjo ene roke se primite na zatilju, drugo pa iztegnjeno položite ob telo in počasi upognite trup; komolec proti kolenu. Nato počasi popustite do začetnega položaja in pri tem vdihnete.

Predvsem pazite, da pri izvedbi ne obremenite spodnjega dela hrbtenice in da pri izvedbi ne dvignete kriznega dela hrbtenice. Zato je bolje, da si pod spodnji del hrbtenice podložite brisačo.

Komentiraj objavo