.



Ključ do aktivnega študentskega življenja.

(Drugi od dveh delov).

Za neproduktivnost največkrat krivimo slabo vreme, pomanjkanje energije, časa ali denarja, pomilujemo sami sebe in iščemo takšne ali drugačne izgovore za našo lenobo, nesamozavest in neodločnost. Pasivno življenje študentskega življenja je stalnica, kilogrami z njim naraščajo, dobra kondicija in fizična pripravljenost sta sčasoma le še bled spomin, naša koncentracija in zadovoljstvo pa upadata. Se sprašujete kje je problem? Odgovor se skriva v sposobnosti vzdrževanja ravnovesja mentalnega in telesnega zdravja.

Odklenite možgane 

Ste nezadovoljni glede svoje fizične pripravljenosti, izgleda svojega telesa, neprestano posegate po hitri prehrani in ste pod stresom? Resda je zdrava prehrana, ki vsebuje dovolj hranilnih snovi, poglaviten vir človekove energije. Vendar pod pravo energijsko bombo lahko umestimo tudi mentalno zdravje, ki je povezano z zadovoljstvom. Zanimiv je podatek preizkusa Univerze v Chicagu, ki je pokazal, da se sposobnost možganov ob uživanju oreščkov in rozin v mesecu dni lahko poveča za kar 30%. Znanstveniki so dokazali tudi, da ima um neverjetno moč, saj ima kar 75 % vseh primerov slabega počutja vzrok v negativnem razmišljanju. Oreščki in pozitivno razmišljanje sta torej dobitna kombinacija. Če želite živeti bolj kakovostno, morate znati uporabiti moč uma in se otresti negativnih misli. Pri tem pomaga tudi telesno gibanje, saj nam da občutek, da lahko veliko dosežemo že z malo vloženega truda.

 

Zdrav duh v zdravem studentu slika

 

Ljudje, ki se ukvarjajo s športom,  so uspešnejši in imajo večji nivo koncentracije, naporen delovnik pa jim ne predstavlja večje ovire. Združite voljo, optimizem in vztrajnost z gibanjem na svežem zraku ter uravnoteženo prehrano, in vaš uspeh bo zagotovljen. Velike spremembe se začnejo s pravo motivacijo. Zavedajte se, da zmorete in že jutri boste začeli z majhnimi koraki, ki vas bodo popeljali po poti bolj zdravega in aktivnejšega življenja.

Avtorica: Sara Munda, 1. letnik Medijskih komunikacij

Komentiraj objavo