.



»BITI, biti kreativen otrok, vzgojitelj/učitelj starš«

Knjiga »BITI, biti kreativen otrok, vzgojitelj/učitelj starš« govori o posebnostih otrok, ki kličejo po spremembi, skozi resnične zgodbe. O drznem kreativnem pristopu pri učenju, vzgoji. »Pohvaliti je potrebno njegove drobcene napredke, tako v ustvarjanju, kot pri učenju česa drugega. Spodbujati je potrebno, kar ima rad, ter mu zapolniti prosti čas s koristnim delom.«

O otroku/učencu in zaupanih mu ljudeh, od katerih je odvisna njegova zgodba. »Če otrok začuti zaupanje ljudi vase se počuti gotovega, samozavestnega ter z voljo premakniti stvari naprej.« O starših, tipih staršev zaščitniških, karieristih, vlogi žrtve, nemočnih, avtoritativnih, novodobnih, pokončnih starših.

»Ustvarjalna zakrčenost je vse pogostejša in se z razvojem vse bolj stopnjuje, kar povzroča slabo počutje, nezadovoljstvo in nemoč.« Primerih dobre prakse iz sveta. Učiteljih in vzgojiteljih, koliko širine znanja premorejo. O tem, kakšen je zanimiv novodobni učitelj/vzgojitelj. »Novodobni učitelj povezuje snovi tudi v projektni obliki dela in ob tem uporablja umetnostne medije, ki so lahko gib, ples, glasba, likovnost… ”

bitiKnjiga z bogato vsebino daje navodila za takojšnjo uporabo, in rešitve skozi resnične zgodbe in primere. Kako vzgajati in učiti skozi kreativni izvor, biti radosten – tukaj in zdaj. Izpolnjen znotraj sebe! Kako graditi ali ohranjati dobro samopodobo – z afirmacijami, prevzgojo srca. Kako odpraviti kreativno zakrčenost, ki je pereč problem današnje družbe. Kako prebuditi kreativnost in se vseskozi kreativno razvijati, nadgrajevati – otrok in odrasel človek.

»Otrok, ki živi v spodbujanju, se nauči samozavesti. Otrok, ki je sprejet, se uči ljubezni. Otrok, ki ga upoštevajo, se uči ljubiti sebe. Otrok, ki doživi priznanje, se uči, da je dobro imeti cilj. Otrok, ki živi v prijateljstvu, spoznava, da je svet prijazen dom

sd

O KNJIGI SO DEJALI:

„Knjiga se bere kot utrip, smeh, jok, gib, hotenje, iskanje. Lea dobro ve, o čem govori. Ima znanje in izkušnje. Postavlja izzive.“ – TATJANA

„Avtorica knjige »Biti« postavlja pred nas odgovornost vseh poklicev.“ – VLASTA

„Leina pot je pot vzgoje srca, ki uči kontakta s seboj in vsem, kar nas obdaja. Notranja preobrazba je vse prej kot preprosta. Toda knjiga BITI, biti kreativen otrok vzgojitelj/učitelj, starš daje luč in upanje, da je mogoča.“ – MARJETA

»Avtoričin pristop je vseskozi radostno kreativen, z odgovornostjo glede dela in življenja. V zaupanju, da zmorejo in  so nadpovprečni.« – RAJKA

» Knjiga Biti, biti kreativen otrok, vzgojitelj/učitelj, starš mi je zelo všeč. Ima vse, kar potrebujem/o! – ANDREJA

BIOGRAFIJA AVTORICE:

Kot otroka me je najbolj radostilo odhajanje v gozd, skakanje na igrišču v vetru, ki se je z mojimi nekaj kilogramčki veselo poigraval; raziskovanje podstrešja v stari propadajoči osnovni šoli; v višjih razredih je sledilo skakanje gumitvista, kuhanje v moji poletni kuhinji, ples, oblačenje in friziranje punčk ter sošolk, tudi brata. Vse več kandidatov sem imela. Veljala sem za zelo občutljivo!

V najstniških letih sem ugotovila, da me zanimata človek in umetnost; tudi ples se je vztrajno nadaljeval. Morje je ostajala čarobna destinacija dobrega počutja zame. V študentskih letih sem navzven delovala v redu, kot modna ikona, rada sem se stilsko uredila (drugi so me tako imenovali) :), se zavedala te moje sposobnosti za modno oblačenje in zanimiv videz. A navznoter sem bila neizpolnjena, prazna.

Ko sem se zaposlila najprej na CSD, sem se počutila koristno ter polna zanosa, da lahko pomagam posamezniku, družinam. Redno zaposlitev sem potem dobila v vzgojnem zavodu kot socialna pedagoginja, kjer sem si ustvarila svoj prostor pod svobodnim soncem, saj sem/smo bila/i vseskozi v ustvarjalnem zanosu (likovna umetnost, ples, pisanje, kuhanje, vrtnarjenje, projektno delo, učenje z mediji). Bili smo drugačni in uspešni. Prav tako na delovnem mestu specialne pedagoginje na osnovnih šolah, kjer sem delovala dve leti.

Pozneje sem poglobila kreativne umetnostne panoge še s podiplomskim študijem Pomoč z umetnostjo (umetnostna terapija), kjer sem se nadgradila z nešteto novimi pristopi – izkustvenimi za pomoč pri prebuditvi človeka v BIT oziroma kot sama rada rečem prelepo »umetnino«. Izjemno sem bila vesela pohvale dr. Vida Pečjaka, profesorja pri predmetu Ustvarjalna psihologija, ki mi je po opravljeni seminarski nalogi in izpitu napisal, da gre za nov pristop osebne rasti. Nadgrajujem se znova in znova še z drugimi pristopi (metodami in tehnikami), ki jih osvajam na različnih izobraževanjih doma in po svetu. Posebej srčno poudarjam izobraževanje na področju osebne rasti v Londonu, ki mi je dodatno odprlo okno v ustvarjalni svet človeka, ki izjemno bogati. Tretje leto dela v instituciji sem doživela intuitivno sporočilo: »Delovala boš z drugačnega zornega kota«.

Naročila knjige:

http://lealebar.com/knjiga/

https://www.facebook.com/BITI-biti-kreativen-otrok-vzgojitelju%C4%8Ditelj-star%C5%A1-594888394022764/

 

Komentiraj objavo