.



Namig za zajtrk

Čeprav Angleži in Nemci prisegajo na zajtrk z jajci, s salamo in sirom, ki vsebuje predvsem beljakovine in maščobe, je veliko lažje prebavljiv zajtrk na osnovi kruha, piškotov in žitaric, torej sestavljenih ogljikovih hidratov, ki se počasi asimilirajo ter ohranjajo stabilno količino glukoze v krvi. Zajtrk naj bi vseboval tudi enostavne ogljikove hidrate (sladkorje), ki jih organizem vsrka hitreje. Zato naj zajtrk vsebuje tudi sladkano kavo, kruh z medom ali marmelado, seveda v zmernih količinah.

Beljakovine in maščobe naj bi zaužili z mlekom in mlečnimi izdelki. Polnomastno ali posneto mleko naj bo raje sveže kot trajno, saj vsebuje več vitaminov. Boljše je mleko, ki je mlačno ali sobne temperature, saj je lažje prebavljivo od vrelega. Vsi, ki jim ne ugaja okus mleka, naj mu dodajo žličko kakava, žitno kavo ali pa naj si z dodatkom sadja pripravijo mlečni napitek. Ne nazadnje je mogoče mleko nadomestiti z jogurtom, ki po zaslugi mlečnih fermentov pripomore k ravnotežju črevesne flore.

Sadni zajtrk

Čas priprave 5minute
• pšenični kosmiči s čokolado
• sadni jogurt
• jabolko (hruška)
• kava

Današnji zajtrk bi se lahko imenoval tudi hitri zajtrk. Za začetek pristavite vodo za kavo. V jogurt natresite kosmiče, dobro premešajte in pustite stati pet minut. Medtem ko čakate se lahko malo razgibate. Desetkrat se priklonite naprej in petkrat nazaj. Zakuhajte kavo in zajtrk je pripravljen. Za prigrizek priporočamo sveže sezonsko sadje bio pridelave (hruške, breskve).

Dober tek Vam želi uredništvo Vitafit-a.

Komentiraj objavo