.



PressClipping

Obiskali in pogovarjali smo se s krasno podjetnico in humanitarko, gospo Tatjano Novak. Danes Vam bomo na kratko predstavili zgodbo podjetja PressClipping. Vsakomur je lahko navdih za ustvarjanje.

“Nismo edini, smo pa edinstveni. Kakovost, hiter odziv in natančnost so vodila pri našem delu. Najsodobnejši programi, kreativne rešitve in timsko delo nam omogočajo, da smo vedno med prvimi. Osebni pristop in posluh za želje naših naročnikov pa sta razloga, da smo z mnogimi med njimi postali veliko več kot poslovni partnerji.”


Tatjana Novak, direktorica podjetja Press Clipping.

Tatjana Novak, direktorica podjetja Press Clipping.


Ob vhodu v podjetje Press clipping vas čaka vesel zapis:” Če ne vstopaš z nasmehom na obrazu, pridi naslednjič.” Podjetnica Tatjana Novak je svoje prvo in še vedno obratujoče, družbeno odgovorno podjetje odprla pri svojih 23. letih, z 10€ v žepu s takratnim fantom.

Podjetje Press clipping je svojo zgodbo začelo pisati leta 1991 s ciljem, kako najbolje izmeriti učinek komuniciranja in odnosov z javnostmi. Namreč v tistih letih so se začeli delat načrti za strateško komuniciranje tako interno kakor tudi eksterno.Vzporedno s tem se je pojavila tudi potreba po merjenju in analiziranju takšnega komuniciranja. Leta 1994 so šli ogledat podjetje FIBEP v Zürich. Od tam prišli z zanimivimi poznanstvi in idejami. Dobili so vizijo, kako mora izgledat dobro organizirano clipping podjetje.

Začeli so s sposojenimi računalniki in potem s kapitalom od naročnikov nakupovali opremo in investirali v razvoj podjetja.

To v podjetju Press clipping počno še danes. Vsake 2-3 leta kupujejo in investirajo v različne investicije. Ob novih naročnikihpridobivajo nove ideje in izzive, kako se še naprej razvijat. Trenutno razvijajo novo aplikacijo z internetnim dostopom do clippinga. Sam clipping bo izgledal popolnoma drugače kot dosedaj. Povečali mu bodo uporabno vrednost. Namreč prilagajajo ga na tablične računalnike in androidne sisteme. Uporabniku bodo informacije na voljo 24h na dan, kjerkoli bo v dosegu internetnega omrežja. Kljub vsej razvijajoči tehnologiji se še vedno lifestyle revije pregledujejo ročno.



voščila sodelavcev za rojstni dan

Voščila sodelavcev za rojstni dan


V podjetju ne vlagajo samo v razvoj svojih produktov temveč tudi v zaposlene. Sodelavci podjetja Press Clipping imajo omogočena tudi dodatna izobraževanja. Pobuda za dodatno izobraževanja mora priti iz njih sami. 2-3 krat letno se vsedejo in odločijo o dodatnih izobraževanjih. V sklopu podjetja so ogranizirali skupinsko hujšanje. Za katerega se je odločil vsak posamezno in skupaj (12 ljudi) so zmanjšali svojo težo za 62,5kg. Bravo PressClipping!


V 24h zberejo 5000 objav. Delajo v dveh izmenah, prvi pridejo na svoja delovna mesta že ob 4ih zjutraj, zadnji gre iz službe ob 1ih zjutraj. Neprestano zbirajo in urejajo novice za svoje zadovoljne stranke. Pri njih se stranke ne delijo na majhne in velike. Pri njih ste stranka in bodo naredili vse po svojih močeh.


Prvotno so bili leva roka PR agencij. Njihovi takratni naročniki so bili TAM, Mura in druga ugledna podjetja. Danes so ugledno podjetje, ki sodeluje s podjetji, ki imajo kakor tudi tistimi, ki nimajo PR agencij.

Ne odlašajte vstopite v kontakt z njimi. Ne bo Vam žal, ker so zares krasni ljudje.

foto: Medianita

Komentiraj objavo