.



Veter v omari prihranek ustvari!

Ponudba oblačil, modnih dodatkov in obutve je vsak dan večja, od tistih s kolekcijami priznanih tujih modnih kreatorjev do »second hand« trgovin – mi pa vedno bolj zbegani. Tudi če vemo, kaj bi radi, ponavadi kar nekaj časa traja, da želeno tudi najdemo. In če nimamo par svojih najljubših trgovin, nas iskanje hitro mine, včasih že preden gremo od doma.

Najbolje je kupovati naključno. Ko vidiš in ti je všeč – kupiš! Ampak, večina tega ne dela. Ker potem nastopi še dodaten problem, pravzaprav dva  – kako kombinirati čudoviti novi kos, in s čim, če pa v sicer polni omari ni nič uporabnega in je poleg tega še vse staro! Celotne kombinacije, ki jo ponuja blagovna znamka, tudi ne želimo, nočemo ali pa ne moremo kupiti. Nositi tudi ne moremo vsega, saj ne ustreza naši postavi ali letom ali barvi las ali pač nekemu prepričanju, ki izhaja od kdo ve kdaj in kdo ve česa.

Tako da … na koncu kupimo preverjeno vsestransko uporabne kose, po možnosti enobarvne in če že nič dobrega ne najdemo, vsaj mikico ali šal. Pri tem res ne moremo zgrešiti … in tako se omara polni s kosi, s katerimi ne vemo, kaj bi. Vam je to znano?

Prodajalke velikokrat nimajo niti časa niti občutka, kako svetovati, njihovo delo je prodaja. Svetuje lahko modni svetovalec, ki želi, da je stranka zadovoljna in se po nasvet vrača znova in znova.

 

Veter v omari.

Veter v omari.

 

Blanca Chara delujem drugače. Sem svetovalka na področju osebnega izgleda, izgleda, ki ga moja gospa ali gospod začuti pred ogledalom doma, ker delujem v obratnem vrstnem redu – najprej naredim »veter v omari«. Tako hitro lahko ugotovim, katere »napake« dela oseba in recimo poudari nekaj, kar želi prikriti, katerim barvam se izogiba pa ni potrebno, kateri kosi prevladujejo in s katerimi bi si lahko popestrila kombinacije …

Bistvo »vetra v omari« pa je, da kombinacije, ki jih sestavim na novo, najprej oseba pomeri in začuti, potem pa jih začne sestavljati še sama, in da na koncu presenečena ugotovi »saj sploh nimam tako malo za obleči« ali pa »na to sem že čisto pozabila, pa tako dobro se kombinira« ali »ja, pa res, saj ta barva je čisto o.k. na meni«. Sicer se zgodi, da kombinacija ni takoj zanimiva, pa malo poklepetava pred ogledalom in čez minuto ali dve kar naenkrat reče »ja, zdaj mi je pa že všeč, zdaj sem se pa že navadila!« Če pa še vedno ni zadovoljna, iščeva naprej – vse dokler ne zagledam tistega žara v očeh, ki mi pove, da se je zagledala na nek način – prvič! Takrat jo fotografiram in ji naslednji dan fotografije pošljem po elektronski pošti.

 

 

Prepih je naredil svoje.

Prepih je naredil svoje.

 

In končno presenečenje! Na koncu »vetra v omari« se izkaže, da je seznam oblačil, ki bi jih bilo dobro imeti in ga delava sproti, kratek! Kaj ni to še en, danes tako zelo pomemben plus … ker potrebujemo manj, tudi potrošimo manj! Pozna se tako v denarnici kot v okolju. Nakupovanje postane stvar potrebe in ne trošenje prostega časa ali premagovanje slabe volje. Zaradi manjše potrebe po konfekciji pa se posledično zmanjšujejo tudi stroški izdelave oblačil in transporta.

Oseba pa je s svojo novo podobo bolj samozavestna in uspešna, poleg tega pa ima tudi več časa tako zase kot za svoje bližnje.

 

Blanca Chara.

 

 

Do prihodnjič…

Vaša Blanca Chara.

 

 

Komentiraj objavo