.



ZAČEL SE JE 4. IZBOR ZA »NAJ WELLNESS« SLOVENIJE

Vse bolj uveljavljena in prepoznavna akcija „Naj wellness“, ki sodi pod okrilje podjetja Alpe Adria Media Marketing in blagovne znamke »Dobro jutro, Slovenija«, tokrat poteka že 4. leto.  Izbor in predstavitve sodelujočih wellness centrov bo možno spremljati vse do spomladi, ko bodo razglašeni najboljši slovenski  centri dobrega počutja, tako  po mnenju strokovnjakov kot širše  javnosti.

Jesen ne prinaša le v pisane barve odeto naravo in vonja po kostanju, temveč tudi začetek izbora najboljših slovenskih wellness centrov. Akcija bo, do aprila 2012, že četrto leto zapored potekala pod okriljem blagovne znamke »Dobro jutro, Slovenija«. »V kratkih radijskih oglašanjih s terena in z vsakodnevno aktualiziranimi internetnimi vsebinami, omogočamo poslušalcem in bralcem dostop do številnih koristnih ter zanimivih informacij s področja aktivnega in zdravega preživljanja prostega časa. Vse to je tudi tokrat rdeča nit akcije.  Prav širša javnost je tista, ki tudi z našo pomočjo širi svoja obzorja, se izobražuje in si, v to verjamemo, dviguje kakovost lastnega bivanja,« je ob začetku novega izbora povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing ter dodala, da je osnovni namen akcije spodbujanje zdravega načina življenja in osveščanje, kaj to sploh je in kako ga živeti. Poleg radijskih oddaj informacije širijo tudi preko turistično informativnega spletnega portala www.dj-slovenija.si.


Ker je wellness ponudba turistična priložnost Slovenije, zdraviliški oziroma termalni turizem kljub krizi namreč beleži povečanje števila nočitev in števila gostov, je ocena centrov zagotovo pomembna. Tudi v tokratnem izboru „Naj wellness“ centre izbirajo tako obiskovalci kot tudi strokovnjaki. Za letos so organizatorji pripravili kar nekaj novosti. Pri ocenjevanju bodo obiskovalci svoj glas preko tiskane glasovnice podali že v samih centrih. K sodelovanju oziroma ocenjevanju v akciji »Naj wellness« je bilo letos povabljenih 45 centrov, 15 od teh se jih je odločilo za sodelovanje. Sodelujoči so razvrščeni v tri kategorije: turizem veliki in turizem mali ter rezidenti. Njihov seznam se nahaja tudi na spletni glasovnici www.naj-wellness.si, kjer je prav tako mogoče oddati svoj glas za »Naj wellness«.

simbolična slika

simbolična slika

Pri spodbujanju zdravega načina življenja, premagovanju stresa in ostalih tegob sodobnega sveta, si bodo v uredništvu »Dobro jutro, Slovenija« pomagali tudi z nagradnim skladom v vrednosti 6000 €, saj bodo med posameznike, ki bodo oddali svoj glas za „Naj wellness“ podelili 5x polet z balonom Dana, 100x merilec aktivnosti z uro S2H, 20x negovalne proizvode kozmetike Pevonia Botanica, 40x darilni paket Jasmin, 20x darilni bon za razvajanje.

Izboru »Naj wellness«, se bo v mesecu decembru pridružil še izbor z najdaljšo tradicijo, izbor »Naj smučišče 2011/2012«.

Komentiraj objavo